Sunday, March 14, 2010

DOWN DOWN DOWN DOWN ...


fall in love with

- SUPER JUNIOR -
- EMO'S SONGS -

ohmygeee ~ why why why ?
mood is going down and down

damn it .. what am i gonna do now ?
i dont know .
keep on repeat 失落沙洲 .. 爱多深 痛多久 ...

我不是一定要你回来
只是当又一个人看海
回头才发现你不在
留下我迂回的徘徊

我不是一定要你回来
只是当又把回忆翻开
除了你之外的爱
还有谁能来教我爱

爱多深 痛多久
心越痛 泪越流
留到你走以后
剩我一个人舔伤口

____

P.s
* i wont leave you now .

No comments: